maandag 31 maart 2014

Hallo Allemaal

Schaam me een beetje omdat ik de laatste 20 dagen niets heb geplaatst.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik het heel erg druk heb gehad met van alles en nog wat.
Het belangrijkste is wel dat er 25 mensen uit moeten op mijn werk en dat iedereen daar erg mee bezig is.
Nu kan ik deze ronde nog opgelucht adem halen maar er is al aan gekondigd dat na deze ronde er nog een ronde volgt.

Verder ben ik bezig geweest met swaps maken(dit zijn kleine cadeautjes die je met andere uitwisselt en zo nieuwe ideeën krijg om te maken)voor de eerste stampin up bijeenkomst die ik ga meemaken voor cursusleidsters as vrijdag.
Dus ik heb niet helemaal stil gezeten.Kan ze natuurlijk niet laten zien want dan is de verrassing er af.
In het weekend zal ik schrijven hoe het was op de bijeenkomst .
tot dan groet Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten