zaterdag 22 februari 2014

Blog hop

Goedemorgen Allemaal

Vandaag is er een Blog hop die ik jullie niet wil onthouden.
Wat is een blog hop?

Dan begin je bij 1 blog en daarop staat steeds een link naar de volgende Blog,zodat je heel veel voorbeelden kunt zien van verschillende kaarten
.
Waarom deze Blog hop?

Dan willen we met zoveel mogelijk cursusleidster laten zien wat je allemaal met 1 stempel kan doen.
Dit maal is de stempel sentimenten aan de beurt,dit zijn de Nederlandse woordjes die je op veel kaarten kunt gebruiken en eigenlijk een must voor je Hobby is.

Omdat ik pas bij stampin'up ben en niet wist of mijn Blog al klaar was doe ik deze keer nog niet mee maar ik wilde jullie de informatie toch niet onthouden en daarom dit bericht.
Jullie kunnen de Blog hop beginnen bij mijn Upline  Carooskaartjes.blogspot.com.
Verder wil ik nog vertellen dat de Blog hop  twee dagen is en dat ik morgen het adres zal noteren waar hij dan begint.  Heel veel kijk plezier en een fijne dag   Groet Christa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten